torsdag 24 juli 2014

Uppdatering....

Det har varit varma fina dagar nu och jag har inte prioriterat att blogga ;-) Jag jobbade 4 nattskiften förra veckan och har nu varit ledig i 4 dagar. Dagarna har varit fyllda med båtutflykter, simstrandsbesök och villaliv. Jag vet inte hur många gånger om dagen som jag doppat mej och simmat i havet. Underbart väder och jag har njutit av varenda sekund.

Sommar sol och god mat. Kan inte bli bättre :-)
Min nya ros har börjat blomma vid skären. Lavendeln har slagit ut och Vallmon lyser upp med sina röda och vita blommor.

1 kommentar:

  1. Det har varit ljuvliga dagar, förstås för alla som har varit lediga så extra skönt för dem, jag tillhör dem har ännu nästa vecka sjukledigt. Frusen axel fick jag som diagnos.
    Men nu skall vi ta tillvara alla fina stunder.
    Ha det så bra1
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera