fredag 15 april 2011

Födelsedagen firad igår .

Firade min födelsedag igår med att köra längs Kyro älv och se på islossningen och översvämningarna.Så vackert på en del ställen och skrämmande på andra.Vid en del hus såg man att de förberett sig för översvämning genom att sätta plast och sand runt husena.Lunch åt vid vid Tesses cafe´vid Vassor fjärden.Solen sken från en klarblå himmel och det var varmt som på sommaren.På kvällen kom släkt och vänner för att fira med mej. Det blir så sällan man hinner träffas så det var roligt att så många kunde komma :-) Tack till min kära mamma som hade lagat jättegoda pajer som jag fick bjuda på <3



Kyro älv vid Golkas. En fjäril flög förbi då jag fotograferade.
Lady undrar varför hon bara får vatten då jag och Anders äter pizza :-)
Lady vågade sig ut på gården idag men håller sig till stenkanterna ;-)
Krokusarna blommar dagen till ära 
Tommy och Lady <3


Blommorna som jag fick av maken....alla tre :-)
Buketten är underbart vacker
Mina födelsedagsblommor.Så vackra .Jag älskar blommor i alla former och färger 
Solstråle - Du är bäst    Såååå gulligt ! Tack <3
Att få gräva i jorden med dessa....HÄRLIGT !!!

Hjärta - vänskap :-)
Kokospalm...så häftig present.Hoppas jag får den att växa :-)

Ni som besökt oss förut ser att nåt annat också är nytt på bilden ....jag är så nöjd över förändringen :-)

Så vacker <3
Fick ett örngott som bara är mitt.Så fint . Tack <3

Det var min dag i bilder :-) Jag är glad och tacksam över alla gratulationer och alla fina presenter...också de som inte är med på bild ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar