onsdag 15 april 2020

Ett år äldre !



Igår var det min födelsedag, så nu är jag ett år äldre igen. Jag brukar väl inte fira så storstilat under normala omständigheter heller men familjen brukar ju vara samlad iallafall. Jag vaknade till snöstorm och det vädret fortsatte under hela dagen. Mannen som fortfarande isolerar sej ute i skärgården hade beställt en ny aktivitetsklocka åt mej som jag fick med postbud redan före påsk. Klockan är jättebra och det är så intressant att följa med hur den registrerar olika saker. Jag var nervös att jag skulle bli stressad av att ha koll på min puls hela tiden men nu när jag sett att min puls håller riktigt bra nivåer, så är jag riktigt nöjd. Stressnivån håller sej på en bra nivå också....än så länge 😉
Dottern kom hit med barnen på dagen. De har just flyttat in i ett hus bara 250 m från oss och är de enda som jag umgås med för tillfället.
Sonen och ett av barnbarnena + mamma och pappa kom med presenter som de gav utanför huset. Så firad har jag blivit fast lite annorlunda än förut.
På kvällen beställde vi pizza som vi åt hos dottern och hennes familj. De hade pyntat i köket med ballonger och födelsedagsflaggor för min skull 💓






4 kommentarer: