måndag 26 augusti 2013

Dagens semesterläsning...

.....är en bok som min bror har lånat till mej. Jag trodde att den skulle vara svårläst men jag började läsa i morse och det tog inte många timmar innan jag hade läst ut den." VM-resan-livet med mening" handlar om coaching. Hjälp till självhjälp  med ett annat ord.Boken är skriven av Bengt Wiström och Lotta Jonsson och handlar till stor del om Lottas egna personliga resa. Intressant läsning och ännu en gång påminns jag om hur mycket mitt eget sätt att tänka kan påverka mitt eget liv.Det val man gör när man väljer att tänka positivt eller negativt om något..och hur olika utgången kan bli beroende av hur man valt att tänka. Det finns många såna här liknande böcker och mej ger de ett tydligt budskap :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar