torsdag 21 augusti 2014

Balkongmålning

Idag fortsatte jag med balkong projektet. Hela huset som vi bor i håller på att målas och jag började nu på med att snygga till färgen på balkongen. Det är helt otroligt hur stor skillnad det blir när man målar.Huset har tydligen varit ganska så ljus grönt när vi flyttade in hit för snart 15 år sedan.Nu tror man inte att man målar med rätt färg då det är så stor nyans skillnad. Snyggt blir det i alla fall. Jag hann inte få färdigt hela balkongen då åskan började mullra igen. Otroligt vilket väder vi haft. Kall juni sen värmebölja i 6 veckors tid och nu en blandning av sol , regn och åska varje dag och natt. Börjar längta till hösten nu för jag tycker sommaren har gjort sitt för i år :-)



1 kommentar:

  1. Målning gör susen, det blir fint!
    Ha det så bra och fredag i morgon igen!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera