tisdag 17 november 2015

Personlig almanacka 2016 !

I flera års tid har jag beställt en personlig kalender med egna fotografier i från Ifolor. Ifjol hade dom inte längre kvar den produkten i sitt urval så jag fick söka mej ett annat alternativ. Hittade detta ställe Personligalmanacka.se som jag beställde från istället. Där kan man endast få egna foton på pärmsidorna men det finns  massor av möjligheter hur man kan utforma innehållet i den istället. Jag kunde tex spara alla födelsedagsdatum som jag lade in i årets kalender och överföra dem direkt till nästa års modell , vilket var väldigt behändigt. Tre veckor stod det att det tar innan jag har den i postlådan men ifjol tog det bara  ca en vecka.


Lady har den äran att pryda min pårmbild. På baksidan finns en lika kär familjemedlem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar