lördag 12 november 2016

Snön har kommit !

Idag har jag veckans enda lediga dag och när maken vaknade efter sitt nattvak for vi ut till skären. Igår föll den första snön här där jag bor och världen blev vit och jag ville hinna få några fina "snöfoton" innan snön smälter bort igen (plusgrader lovat till nästa vecka) . Lady blev galen av lycka när vi kom fram till skären och hon fick springa och rulla sig i snön. Synd bara att glädjen inte varar så länge då hon snabbt blir våt och kall och måste in i bilen och värma sig. Vi har kläder åt henne men hon gillar inte att bli påklädd så utevistelserna blir inte så långa .


Skären idag.

På vägen hem från skären kom barnasinnet fram och jag lekte med appar i telefonen.
 Här är resultatet. Jag tycker att man behöver få vara lite barnslig ibland, livet är iallafall mycket roligare då ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar