tisdag 18 april 2017

Min 50-års present !

Jag är hopplös när det gäller julklappar eller födelsedagspresenter och min familj känner mej så väl :-) Jag vill gärna ha en aning om vad jag ska få och försöker leta ledtrådar eller få folk att försäga sig. Jag har i många år velat ha ett växthus till skären och det var  mitt första önskemål men då jag inte nånstans hittade nåt tecken på att ett sånt var på gång så var jag nog lite fundersam över vad jag skulle få på min födelsedag.
Jag fick mitt paket....som var platt och såg ut som en tavla. Inuti fanns precis det som jag hade önskat mej.  Är så glad och tacksam !
Väntar med spänning på att växthuset skall komma denna vecka så vi får börja sätta ihop det. Köpte frön igår och sådde,så nu ska det odlas.
Tack alla snälla ni som varit med om min present :-)


Paketet uppe till höger och till vänster i bild det som fanns inuti. Blommor och en hallontårtsbit som jag fick på tolvslaget då jag fyllde av mamma och pappa.


1 kommentar: