måndag 6 augusti 2018

Festivaler i Vasa !

Den 27-28.7 ordnades Vaasafestival vid inre hamnen i Vasa och jag och Anders var där på fredagen tillsammans med min bror och svägerska. Vi hann lyssna på bl.a Abba Tribute (UK), Evelina, Popeda,The Baseballs (GER) och E-Type (Swe).
Det var en riktigt bra ordnad tillställning med mat och dryck av olika slag. Det gick bra att röra sig runt på området fast det var mycket folk där och jag upplevde att det gick rätt lugnt och städat till ;-)

Abba Tribute (UK)

Evelina


The Baseballs (GER)

E-Type (Swe)


I lördags var vi på Wasa open air och lyssnade på Pet shop boys.Jag jobbade till kl.21.30 och skulle i morgonskifte nästa dag så vi hade inte tänkt fara dit men då vi erbjöds gratis biljetter  så for vi i allafall. De spelade i 1 timme och 40 min och nästan bara nya låtar som inte jag hört förut men vilken otrolig ljusshow de bjöd på. Det gick inte att fånga ljuset på bild men det var magiskt. Det var inte lika många människor på denna tillställning och inte heller lika stämningsfullt som vid inre hamnen men vi träffade många bekanta iallafall :-)

Daniela,Linda och jag på Wasa open air.

Pet shop boys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar