torsdag 21 januari 2010

Jag är instängd i en sjuk människas kropp......


Ute har det varit underbart vinterväder men jag min olyckskorp får bara njuta av vädret genom fönstret. Som om det inte räckte med att stuka foten så måste jag bara gå och falla och stuka fingrarna oxå. Resten av kroppen fick sig en ordentlig smäll för det känns som om en ångvält kört över mej . Jag som borde städa , byta gardiner och baka . Alla förberedelser för förlovningsfesten stannar av. Suck!!! Jag är inte skapt för att ligga i soffan och lata mej....jag vill ut och gå i solen...och jag vill byta gardiner !!! Hmmm.....sist jag bytte gardiner så stukade jag foten så det är ju inte så bra ide kanske ;-) Bakandet sörjer jag inte över....det gillar jag inte alls att göra.....och jag har en underbar mamma som hjälper mej med det + en underbar pappa som hämtar och skjutsar mej av och an till jobbet då när maken inte kan göra det. Glad över att ni finns allihopa. Jag älskar er <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar