onsdag 17 februari 2010

Lediga dagar efter intensiv helg


Förlovningsfesterna i helgen gick bra. Mycket folk och trångt om utrymme men finns det hjärterum...... ;-)
De nyförlovade var nöjda och glada och många fina gåvor fick de . Trötta efteråt har de flesta av oss varit. Känns i foten att man stått mer än vanligt .
Igår var det jobb dag igen med personalmöte på schemat. Semestrarna för sommaren gick vi igenom. Jag ska ha 5 veckor från 26.7-29.8. Längtar redan :-)
Idag är det ledig dag igen . Har mest gosat med Lady men gjort lite nytta mellan varven också. Mina limegröna gardiner och den nya mattan som jag skickat efter från Hobbyhall kom idag. Gardinerna måste jag bara ha upp genast :-) Så annorlunda det blev men också väldigt fräscht . Jag blev nöjd !!! Hittade en duk i skåpen som jag fått av min mamma för länge sen som passa perfekt ihop med gardinerna. Nu borde jag få köpt ljus , kuddar och en filt i liknande nyans så är jag nöjd sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar