måndag 8 februari 2010

Väntar på mina postorderinköp


Måndag och min första riktiga semesterdag. Fick bytt gardinerna i köket så nu är tomtarna äntligen borta :-) Hade beställt en hundbok från CDON.COM och den damp ner i postlådan idag "Barbros bästa råd till hundägare". Det ska bli intressant läsning. Jag fungerar nog så att om jag är intresserad av nåt då slukar jag information i det ämnet...och just nu är intresset HUNDAR :-)
Inredning är en annan sak som är kul....bara man hade mera tid , kraft och pengar att förändra det man vill ha annorlunda. Nu har jag iallafall beställt vårgardiner till vardagsrummet i GRÖNT !!!! Inte alls min stil men nu är det gjort ! Genomskinliga , tunna med ljust gröna blad på och en matta som är naturvit med nå smala ljusa ränder i beige. Annorlunda med grönt men sååå gröna är de inte så att det skulle bli för mycket...tror jag. Nu är det bara att vänta på att de ska komma då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar