söndag 24 oktober 2010

Piggare i höstmörkret !


Här är 3 produkter som gör mej till en piggare och gladare människa under denna mörka tid som vi har just nu. Mivitotal är en dunderkur med vitaminer och mineraler som stärker immunförsvaret och gör en piggare på bara några dagar. Dyrt att köpa i Finland men det är värt pengarna . Det räcker bra att ta en flaska som en kur när man känner sig trött eller förkyld. Onödigt att ta extra vitaminer hela tiden tycker jag. Möllers blåbärskapslar köpte jag för ca 4 veckor sedan. Vår och höst har mina ögon en tendens att bli irriterade och trötta med "svarta flugor" som irrar runt i synfältet. Första veckan tog jag 2 kapslar i dygnet sedan 1/dygn. Efter 2 veckor var flugorna borta och ögonen känns mycket klarare. I hälsokostaffären påstod de att dessa kapslar kan förbättra synen. Jag upplever åtminstone att de har gjort det :-) 
Bastu är ännu ett måste i höstmörkret för mej. Gärna med levande ljus , nåt gott att dricka och så inpackningar  som gör underverk med en torr höst/vinterhud. Lavendelbastuhonung testade jag för en stund sen. Jag som älskar lavendeldoft tyckte att den var underbart skön att smeta på sig och njuta av doften i bastuvärmen.Önskar alla bloggläsare en skön höst !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar