fredag 14 januari 2011

MIN VINST HAR KOMMIT :-)

Jag vann ju valfria produkter till ett värde av 1500 euro från Upea.fi :s julkalender. Det tog tid att välja bland produkterna som fanns då jag inte kände till dem från tidigare. Parfymer provade vi vid Kicks för att veta vilka dofter som var och en i familjen gillade ;-) Förra veckans onsdag hade jag listan klar att skickas in. Idag  fick jag produkterna. Inte illa alls tycker jag :-) Jag hade fått mail om att det kunde ta några veckor innan de kom. Så nu är det bara att börja på och prova om produkterna håller vad de lovar. Intressant att se om det är stor skillnad på mina vanliga  hudvårdsprodukter och de här som  ju är betydligt dyrare än de jag normalt använder. Spännande :-)

Klicka på bilden för att få den större.

1 kommentar:

  1. Grattis ! Det blir spännande att se vad du tycker om produkterna .

    SvaraRadera