lördag 2 juli 2011

Buzzador och Dr. Oetkers nya pizzor Stoneoven Tradizionale

Som buzzador har jag nu blivit utvald att prova på Dr. Oetkers stenugnsbakade pizzor.Jag fick köpa 5 valfria pizzor som jag får ersättning för genom att skicka in kvittot för pizzorna till buzzador.Pizzorna finns att köpas vid Prisma, S-market, K-supermarket och K-citymarket och de finns i tre olika smaker (tonfisk, salami och mozzarella).Det var inte det lättaste att få tag i dessa pizzor för de var slut i flera butiker.När jag äntligen fick dem inköpta så fanns det inte nån tonfisk pizza, så den har jag inte smakat.Tanken är ju att förutom att man själv ska testa pizzorna så ska man gärna bjuda åt sina vänner också .Bra med många åsikter om pizzorna. Jag , maken och dottern testade mozzarella och salamipizzorna en kväll här hemma.Några dagar senare hade jag väninnor på besök som fick smaka.Alla var vi förvånade över att mozzarellapizzan var så god. jag skulle aldrig komma på tanken att köpa en mozzarellapizza annars för det låter "så lite" på nåt vis.....men denna pizza var otroligt god.Salamipizzan var också god men själv hade jag gärna haft en fyllning till på den som svarta oliver kanske? Roligt att få prova på för nu vet jag att jag kan köpa de här pizzorna igen för de är goda :-)

Dr Oetkers mozzarellapizza

Salamipizzan

Dottern och maken testar och gillar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar