tisdag 12 juli 2011

Semestern är slut men sommaren fortsätter :-)

Tommys födelsedag har vi firat.Han hade själv lagat 2 stycken jättegoda smörgåstårtor.Hans sambo hade bakat  cupcakes och cheesecake och det var jättegott.Roligt då alla i familjen är så intresserade av matlagning och bakning....själv äter jag hellre det som andra lagat än lagar själv ;-)

En av sommarens varmaste dagar .Min bror med familj kom ut med båten till skären.En skön dag :-)

En liten harunge har vi som skuttar runt vid villan.

Ela och Alex mysiga balkong med odlingar av olika slag.

Grillat kött med sallad och kantarellsås hade vi på menyn en dag. Mums !!!

Efterrätt ;-)

Jag har nu jobbat i en veckas tid.Jag är utvilad och det känns riktigt bra att vara tillbaks på jobbet.Sommaren fortsätter och varje dag finns det nåt att njuta och må bra av , vare sig man har semester eller inte . Hoppas på många fina sommardagar ännu denna sommar !

4 kommentarer:

  1. Fina sommarbilder :) När vintern kommer är det just såna här foton som får en att längta tillbaka till sommaren...

    SvaraRadera
  2. Håller med Ela,fina foton å såå smarrig biff,blir rikti snål.

    mor

    SvaraRadera
  3. Härliga foton och ser ut att ha varit en jätte bra semester... jag gillar jätte mycket fotot med båten ;-)

    SvaraRadera
  4. Hahaha.....kan förstå det ;-) Zoomar man in den kan man nästan se vem som sitter i den oxå ;-)

    SvaraRadera