onsdag 11 april 2012

Firat lite i förväg....

Jag blir ett år "mognare" på lördagen och  det firade jag  lite i förväg ikväll med kaffe för närmaste familjen.Jag gillar inte att baka så det blev inget "7 sorterskalas" direkt. Daniela var snäll och bakade mockarutor som hon tog med till oss och som jag fick bjuda på .De var jättegoda! Tusen tack för dem <3
Mamma och pappa hade köpt Arabias vita djupa tallrikar till mej :-) De som jag har från förut har minskat av nån konstig anledning...men nu fick jag mera så jag kan bjuda på soppa igen :-) Tack mamma o pappa för de fina presenterna <3
Nu borde jag börja packa så jag har allt klart imorgon bitti då vi åker till Tammerfors för bad och shopping :-)


Några av mina fina presenter .

Saker att njuta av.Vin och örter. Timjan o. lavendel i krukorna och persilja som jag får så .Härligt!

En underbart vacker orkidè fick jag.Så glad över den <3

Min svägerska hittar alltid små  tillbehör till presenter och kort som gör det "lilla extra" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar