måndag 2 april 2012

Vintersemester pågår.....

Jag som trodde att våren var här.....men nej. Har man vintersemester så har man och då ska det va vinter tydligen ! Nåja, det finns en som är mer än glad åt snön, så jag får väl glädjas med henne  ;-)  En positiv sak med snön är ju att jag får det städat inomhus istället för att reda upp  i trädgården. Maken är bara ledig 4 dar av mina 18 lediga, så de dagarna får vi ta vara på ordentligt.De andra dagarna får jag roa mej själv :-)
Lite grinig är jag nog över att han IGEN måste jobba kvällsskifte på påsklördan. Ifjol satt jag ensam då han jobba och i år får jag hitta på eget program igen. På mitt jobb kollar jag nog igenom hur folk jobbat föregående år vid storhelgerna så att det ska bli rättvist  då jag lagar arbetslistorna :-(
Nåja, jag väntar på minisemestern som vi ska göra iallafall :-)


Lady är lycklig över snön :-)

Börjat läsa Camilla Läckbergs deckare.Bra avkoppling mellan städandet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar