lördag 9 juni 2012

Ledig lördag

Idag har det varit en lite annorlunda dag.Den började inte så bra om man kan säga så....men blev sen bättre och bättre .Början vill jag inte desto mer berätta om...kan bara säga "FY VILKET SKRÄMMANDE SAMHÄLLE VI LEVER I "...... !!! 
På dagen var vi och firade svärfar som hade födelsedag igår.Efter det lade jag mej i solstolen och läste en bok.På kvällen var vi och "plundrade" Blomtorget på plantor av olika slag :-) Nu har jag planterat och komponerat mina egna krukor och amplar.Tänk att en färdig ampel kostar mellan 13-20 euro . Jag köpte plantor för 30 euro som jag hade fått ge 90 för om jag köpt färdiga amplar.Jag är så nöjd ! Nu ska jag varva ner med lite film tillsammans med Lady.Har maken i nattjobb så jag får njuta av lördagskvällen själv :-)


Mina amplar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar