onsdag 20 juni 2012

Träning !

Några ord om min påbörjade 6 veckors "i bikini form program" . 3 veckor har jag följt programmet stenhårt och gått ner ca 1 kg och minskat 2 cm i midjan + 3 cm runt stussen.De sista veckorna har jag inte riktigt hunnit prioritera det exakta programmet , så jag har gjort en del av grejerna och lagt till lite annan träning istället. Sommaren kom och plötsligt fanns det så mycket annat som man hellre gör än tränar slaviskt ;-) Just nu förbereder jag inför midsommarfirande och kommande semestern :-) Hos oss firas midsommaren en dag senare eftersom både jag och maken jobbar på midsommarafton.Det går fint det också. Hoppas på bra väder.Jag fortsätter träna i "min takt" över sommaren och tar tag i träningen på allvar igen när den ruggiga hösten kommer ;-) Hoppas ni alla får en riktigt fin midsommar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar