tisdag 24 juli 2012

Boka hotell....

.....är inte alltid så enkelt.På nätet finns ett antal olika bokningssidor med lite varierande priser.Jag skulle boka 2 hotellrum i Umeå och sökte ett centralt och förmånligt hotell .Jag hittade Hotell Dragonen som bäst passade in på våra önskemål men var fullbokad just det datumet då vi hade tänkt övernatta där.
Jag mailade direkt till Dragonen och Comfort hotell Winn ( vårt andra alternativ) kl.23.15 en kväll och frågade efter lediga rum. Efter 15 minuter hade jag svar från Dragonen som nog hade lediga rum som vi fick boka :-) Det kallar jag för snabb service !!! 
Det är ca 10 dagar sen jag mailade och ännu har jag inte fått nåt svar från hotell Winn ???  
Jag bokade förståss rum på Dragonen :D
Det är härligt med serviceinriktade människor :-)
 Jag ser fram emot Umeåbesöket .Det var ett tag sen jag var där senast :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar