onsdag 4 juli 2012

Semester foton

Svanarna gör oss sällskap i sommar igen

Terassen blir finare för varje dag som går.
Vi paddlar... och naturligtvis så har  Lady har också flytväst på sig ;-)
 Fotona blir suddiga då de förminskas.Tryck på dem ett och ett för att se dem i större storlek.

...och alla ömma muskler smörjer jag in med muskelsalvan som jag köpte i Sommaröhallen.Den fungerar jättebra. Mitt ryggonda försvann över en natt efter att jag smort ryggen med salvan.

Månen har varit stor de senaste nätterna.

Mera terassbyggarfoton ;-)
....och så paddlar vi igen ;-)
Så har våra senaste dagar sett ut .Vi har byggt terass , målat ,pysslat, ätit gott , badat bastu, solat och paddlat.Mina armmuskler börjar vara lite sjuka av allt paddlande, tänk vad det ska göra gott åt mina armar ;-)
Nu är vi hemma en sväng igen för att måla terassen här och förbereda inglasningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar