lördag 18 augusti 2012

Jag blir galen.....

....på folk som nedvärderar och har åsikter om ens sätt att tänka och leva. Dessa människor borde syna sina egna fel och brister närmare istället och göra nåt åt dem...istället för att ha åsikter om andras liv och deras brister. Alla är vi olika och har rätt att vara det !!! Var och en sköter sitt på sitt eget sätt...låt det vara så.Där man brister på nåt område tar man dubbelt igen inom ett annat område.Att ständigt vara negativ och anklaga folk till höger och vänster bara för att de inte är som man själv...vart leder det?  Suck !!!!!  Då folk som inte kan va glad för nån annans skull bara för att det inte stämmer överens med egna värderingar är väldigt tråkigt :-(  Hur har denna värld blivit så fruktansvärt negativ? Så få människor som verkligen kan njuta av här och nu? Blir sällan riktigt uppretad men nu är jag det. Må bra tillsammans med mej/oss  eller välj att inte gör det.JAG tänker iallafall fortsätta att må bra och njuta av mitt liv.Jag har oxå haft mina dåliga stunder och tänker sannerligen INTE be om ursäkt för att jag mår bra här och nu !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar