tisdag 3 september 2013

Semestern är slut ....

....och vardagen har börjat men det kändes bra att börja jobba igen. En liten mjukstart med tre nattskiften och sen är jag ledig  fre-sö igen. Jag är  så inspirerad att förändra "sommarhemmet" till ett "hösthem". Nya gardiner och kuddar och massor av ljus som lyser upp de mörka kvällarna.God mat och roliga program på tv:n. Alla årstider har nog sin tjusning....fast jag gillar vår och sommar bäst :-)
Förra veckan började jag på en yoga kurs vid Wasa Wellness. Det var en  annorlunda yoga som verkar vara riktigt intressant . Hormonyoga för  kvinnor i alla åldrar som bidrar till att man ska känna sig ung och vital :-) Få se om det kan hjälpa mej bli av med mina spänningar i ryggslutet....det skulle vara jättebra .

Här är några foton från villaavslutningshelgen som vi firade med familjen. Barnen med sina respektive + mor och far + min bror med fru och minstingen i deras familj var samlade hos oss för att fira. Det blev en riktigt lyckad och fin kväll....utan raketer :-)

Kaffe paus
Tunnabad 

Lite lyktor och belysningar men mindre än vanligt ;-)

Så vackert !

En fin villaavslutning var det men villalivet fortsätter nog ännu en tid ännu för vår del .

Denna bild är tagen idag hemma på gården. Lady ligger och njuter i gungan :-)

3 kommentarer:

  1. Ni har det så fint och mysigt på villan!( å jaa, välkommen tillbaka i jobb!) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda :-) Det var sååååå roligt att komma tillbaks till jobbet .... Synd bara att jag inte har träffat dej nå här ;-)

      Radera
  2. åhå ...har hamnat med på bild ;)
    m

    SvaraRadera