söndag 20 oktober 2013

Oktober-kalasens månad

I oktober har vi firat svärdottern, svärsonen,min pappa och igår var det makens tur. Vi hade inte något stort kalas utan en liten intim familjesammankomst. Makens syster (min svägerska) har genomgått en stor operation och våra tankar har mest varit hos henne , så det har inte riktigt varit läge att ställa till med något större firande.
Våra bådas föräldrar och barnen med sina respektive var på plats och firade maken igår iallafall .

Daniela hade bakat en jättegod morotstårta som hon hade med sig till oss.Receptet hade hon tagit från Leila.se och finns HÄR

Makens rosor som jag köpt till honom.


Ifall någon undrar varför jag ibland har folk med på bild och ibland inte, så beror det på att jag inte sätter ut foton där det finns människor med som jag vet att absolut inte vill vara med på bild ;-)

1 kommentar: