fredag 27 december 2013

Julen är över för denna gång

Vi har firat en fin jul tillsammans med familjen. Julaftonen var lite annorlunda än vad den varit nån gång förut .Både Tommy och Daniela firade jul med sina respektives familjer  och Anders jobbade kväll .Jag hade förmånen att få fira julafton med mina föräldrar och min bror med familj :-)
 På juldagen blev det julafton hemma hos oss då mamma, pappa, svärmor och svärfar + alla      "barnen"  samlades till julmiddag hos oss.Igår var brorsan med familj hos oss + nästan alla "barn" och vi åt pizza och lekte charader .Här är några bilder från helgen :



Julafton hemma hos mamma och pappa.
Juldagen hemma hos oss . Lady gosar med mamma och pappa <3 td="">

Lady sökte efter vilka paket som doftade att de kunde vara till henne ;-)
Efter all julmat var det skönt att byta om till våra  onepiece
 som tomten hämtade och sen var det dags för vinspelet :-)
Nu är det dags för mej att börja hålla igen med maten  och öka motionerandet igen....men jag tror jag väntar tills efter nyår ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar