lördag 1 mars 2014

Fredagkväll med mat och Let`s dance

Igår kväll blev vi bjudna på tortillas hem till Alex och Ela.
 Roligt att få komma till ett fint dukat bord och sätta sig ner och äta gott :-)
 Jag har varit ledig  ett par dagar och skall jobba helgen så det var kul med ett litet avbrott i pysslandet hemma .
Efter maten satt vi oss i soffan och såg på Let´s dance.
 Jag älskar att titta på alla vackra klänningar och på danserna. Jag skulle  gärna dansa lite mera än vad jag gör men min man delar inte riktigt mitt intresse så jag får hålla till godo med att se  dans på tv ;-)
Igår blev jag så imponerad av Benjamin Wahlgren. Vilken kille ! Bara 16 år och en självklar vinnare på dansgolvet. Jag vet vem jag ska heja på i denna säsong av Let´s dance :-)
Steffo överraskade positivt .Han var mycket bättre än jag trodde han skulle vara. Kenza och Jasmine kunde röra sig rätt så bra på dansgolvet dom med. Det blir intressant att följa med alla årets danspar.


Om ni tittar riktigt noga så ser ni vem som sitter bredvid Alex...och då menar jag inte Ela ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar