söndag 11 maj 2014

Grattis på morsdagen alla mammor !

Idag har vi firat morsdag här i Finland. Jag har jobbat nattskifte och hann inte sova lång stund innan vi skulle iväg för att fira svärmor.Vi hämtade upp sonen och for iväg på kaffe med dopp till dem.På bilden högst upp i mitten syns svärmor vid kaffebordet. Bredvid i bild är sonen och svärfar. Tyckte det blev ett så bra foto på dem så det kom också med i collaget.
 Efter att vi varit hos svärföräldrarna hämtade vi upp dottern från jobbet och  Lady hemifrån och for sen iväg till Korsnäs för att fira min kära mamma . Nere i mitten sitter Tommy och Daniela med min mamma mellan sig.
 Bilden bredvid är det Daniela och mamma som poserar på gården :-)
 Lady ville också vara med på bild och jag tror alla vet vem hon är vid det här laget ;-)

Daniela , Lady och Anders i gungan i Korsnäs. Pappa är grillmästare och gott blev det.Alla njuter av den goda maten. .Min portion nere i mitten ;-) Underbara blommor blommade överallt på gården i Korsnäs och solen värmde så skönt .
Tack alla för en fin morsdag  :-) Nu väntar nattjobb för min del igen.

2 kommentarer:

  1. Säger som Ela , va många fina bilder :) Tack för ni kom och förgyllde dagen <3
    m

    SvaraRadera