fredag 16 januari 2015

Fredag

Äntligen helg ! De senaste veckorna har varit tunga pga olika saker. Mamma har blivit opererad och mycket tankeverksamhet har kretsat kring det. Igår skulle Lady vaccineras och det är inte heller nåt jag är direkt förtjust i att behöva vara med om ....men det gick också bra :-)
Idag har vi varit ut och kört till skären. Hämtade en rökt röding från Replot på hemvägen som vi åt med en god sallad till. Kunde inte motstå att köpa hem tulpaner igen.Jag fick också med mej hem två stycken hemtrevnad som får stå i köksfönstret.De brukar inte hålla så länge men just nu är det gröna och fina iallafall.
Jag tog och bokade platser till Smedsbyrevyn åt hela familjen till slutet av januari , roligt att ha något att se fram emot.Är det någon som har sett den ?
Nu ska jag fortsätta med projektet att städa upp i garderoberna innan det blir soffan och fångarna på fortet i TV:n. Trevlig fredagskväll allihopa !


Stackars Lady löper också.....så det är lite synd om henne nog ;-)

2 kommentarer:

  1. hej o hoppas att det blir bra med din mamma.. Nej Smedsby revyn har vi inte sett. Däremot så har jag bokat till Pörtom revyn i slutet av månaden, det är ju lite knepigt då vi har korna..det skulle ju helst få va mitt på dagen som då P råka ti va...Fina tulpaner o gullig vovve.

    SvaraRadera