lördag 18 juni 2016

Det regnar ute ......

Jag har lediga dagar efter nattvak och just nu känns det riktigt bra att få vara inomhus och bara ta igen mej efter alla vaknätter. Jag har beställt sommarläsning från Adlibris och framkallat foton från våren så jag har plockat foton i album och läst de senaste dagarna. Rabarbersaften är uppdrucken. Jag skall laga mera och frysa in för jag gillade den friska smaken av rabarber och ingefära.
 Var ut till Combo loppiset häromdagen där jag köpte 2 färgade glas med lock (som var nya, de säljer också nytt där) De blir perfekta att sätta isbitar i och fylla med rabarbersaft i sommar när det är soligt och varmt ute. Förhoppningsvis kommer det såna dagar och inte bara regn.

Lättlästa och underhållande (hoppas jag) -perfekt för lediga dagar på terassen.

Mina nya glas som matchar färgerna i uterummet.

Maken kom hem med sushi en kväll som vi åt med en sallad till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar