söndag 24 juli 2016

Veckan som gått

Måndag - torsdag tillbringade jag på skären. Maken jobbade så han var bara där ibland.
 Jag gillar inte att vara ensam där men jag hade turen att ha trevligt sällskap med
 mej alla dagar som jag var kvar där :-)

Samma vy men från olika kvällar. Första kvällen gick färgerna mycket i rosa toner , 
nästa kväll i orange.
En kväll när maken var där så testade vi att sup-paddla men med en surfbräda.
 Det gick bra det också . Lady fick också försöka ;-)

I fredags var jag till Strampen med min kusin och med dottern. Jag var nyfiken på" Dinner in the sky" grejen som de hade där. Jag trodde att jag aldrig skulle kunna tänka mej att sätta mej i nån sån grej och lyftas upp i luften men det såg inte så farligt ut trots allt.
Vi åt mat vid Strampen och detta är min portion. Gratinerad kyckling-chevrétoast med granatäppelsallad . Det var supergott!!!


Till sist några bilder på min Bernstein ros som klarade vintern och nu har börjat blomma så här vackert.

Nu har jag jobbat några dagar . Imorgon är jag ledig. Sen 4 dagars jobbande innan 5 veckors semester börjar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar