fredag 24 november 2017

NYA TIDER !

Mina gymbesök blev inte så många men tillräckligt för att upptäcka att jag vill fortsätta sen igen när jag kan.
I söndags halkade jag när jag var på morgonpromenad med Lady. Det blev ett besök till akuten med diagnosen radiusfraktur-underarmens strålben som är av. De drog benet på plats och gipsade sedan armen. 5 veckor sjukledigt....julafton är sista dagen. Julstädandet får lämna i detta hus i år men pyntat ska jag väl få det på ett eller annat sätt.
Nu får jag sitta i soffan och se på julfilmer i vår nya 55 tums tv. Den var tänkt som en julklapp men jag har mer nytta av den nu tror jag. Nu ska jag lära mej hantera allt med vänster hand och det är inte det lättaste. Allt har sin tid...nu väntar soffan på mej igen. Stressa inte ihjäl er ni andra med allt julstök.

Röd får jag vara iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar