lördag 9 december 2017

Halvvägs med gipset

Efter 2 rtg och läkarbesök för att kolla upp att handleden läker som den ska får jag nu vänta på att det blir den 21.12 och gipset tas bort. Det är inte så lätt att utföra saker med en hand men det går. Jag kan klä på mej, duscha och tvätta tänderna men det är knepigt att få tandkrämen på tandborsten. Skorna kan jag inte knyta på egen hand och att få fast dragkedjan i jackan är knepigt. Jag kan inte vistas utomhus nån längre stund då jag inte får nån av de varmare jackorna på mej eller vantar. Familjen har hjälpt till att stryka och hänga upp julgardiner och lagt julmattorna på plats, så julstämning har jag trots allt. Alicia hjälpte mej att få framplockat tomtarna. Det blir nog en fin jul i år också tror jag !

En bild från Södra Vallgrund på självständighetsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar