måndag 26 februari 2018

Sannas matkasse

Förra måndagen fick jag levererat till dörren mat för 3 dagar från Sannas matkasse. Jag har läst och hört så mycket positivt om det så jag var tvungen att prova på det själv. Jag valde "maukaskassi" för 39 euro (normalpris 50:-) och med leverans varannan vecka. Matkassen skulle levereras mellan kl.18.36 -19.36 enligt ett meddelande som skickades till min telefon. Exakt kl.18.36 ringde det på dörren och matkassarna levererades :-) Varorna som kom såg bra ut. Det är bra att kolla datum så man kan laga det med kortaste hållbarheten först.

Här är varorna som kom .

Här är maträtterna som vi lagade av varorna enligt recepten som följde med.
Jag är jättenöjd. Maten var god och lite annorlunda än vad vi brukar laga. Jag kommer absolut att beställa fler matkassar därifrån. Tyvärr fanns det bönor i nästa matkasse som kommer, så den var jag tvungen att avboka. Det är bra att man kan se vad som finns i följande matkassar och kan avboka eller byta kasse om man vill.

2 kommentarer:

  1. Jag har beställt mat hem senaste 5år , men jag väljer all mat själv , jag gillar inte storhandla i äffärer ......

    SvaraRadera