söndag 11 mars 2018

Sloggi Zero Feel

Jag köpte underkläder igår som var helt ljuvligt sköna från Sloggi. Bh:n utan byglar och sömmar som ger en helt underbar känsla när inget stramar eller klämmer åt. De verkar finnas i en hel del färger och modeller men för mej blev det topmodellen, en i svart och en i turkos färg. Kommer ännu att köpa en i vitt och en i hudfärg men i Bralette versionen med smalare axelband och v-ringning.


Här i en mörkblå version och topmodellen (googlad bild)

Bralette-varianten i samma färg. (gogglad bild)

4 kommentarer:

  1. De ser jättebra ut!
    Var har du köpt dem. Jag skulle vara intresserad av att köpa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är köpta från Citymarket i centrum :-)

      Radera
    2. Tack så mycket :) Då skall jag gå och kolla och se ifall jag hittar :)

      Radera
    3. Jag såg att de har dem vid Halpa-Halli också :-)

      Radera