onsdag 4 april 2018

Påsken!

Påsken kom och gick.... Jag vakade från torsdag-måndag så det blev inte så intensivt firande för min del. Jag hann med att fixa till två middagar för familjen och såg påskbrasan vid Bocks iallafall. Det behöver inte vara så märkvärdigt och invecklat tycker jag, huvudsaken är att man får umgås. Vädret har varit helt underbart. Jag har njutit på terassen och tagit långpromenader och njutit av solstrålarna. I söndags började maken jobba halvtid så nu blir vårt liv lite annorlunda. Han mår bra men arbetstempot har varit för högt och man måste ju ha lite livskvalitet också eller hur ?


Alicia försöker få Lady intresserad av påskägg.

I fredags var vi ut till skären några timmar.

Sötaste påskhäxan Alicia .

Dukat för middag med mina föräldrar + Tommy, Sara och Freja.

Mamma , pappa och Anders.

Påskbrasan vid Bocks.

2 kommentarer: