fredag 25 december 2009

God fortsättning på julen !!!


Julafton kom och gick. Allt var så perfekt som det bara kan vara på jul. Utomhus glittrade snön så vackert . Ljuslyktor och lampor överallt. Vår familj och mina föräldrar firade julafton hemma hos oss. Mat i mängder ...alla blev mätta och belåtna . Skinka, kalkon och fisk varvat med allt annat som hör julbordet till. Mums !!! Efter maten var det dags för ANKA....men inte Kalle Anka detta år utan Anna Anka ;-) Nu hör jag upprörda röster över vårt val......men det var just det..VÅRT VAL ;-) Kaffe dags efteråt och sen började väntan på julklappsutdelningen....ÄNTLIGEN fick alla öppna sina paket. Lika spännande för stora som små ;-)
Senare fick jag och dottern en ny erfarenhet.....vi fick tomta hemma hos släkten :-)
Inte illa att få vara tomte för en stund....men varmt :-)
Idag har jag bara tagit det lugnt och det ska jag fortsätta med resten av dagen också. Myskläder , varm glögg och soffan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar