onsdag 3 mars 2010

Insnöad eller ????




Nu börjar det väl ändå räcka till med snö tycker jag. Visst är det vitt och ljust men det är inget vidare att vara helt insnöad heller.
Jag hade tid till frissan idag. Min snälla blivande svärson kom och skjutsade mej dit. Bilar var fast i snön överallt och 50 meter från huset där frissan har sin salong så körde vi fast. Tur att det finns snälla människor som kom till undsättning och skuffade på bilen. Jag med min fot ( som ju håller på att bli bättre) ...kan tyvärr inte ta till alla mina krafter när det gäller att skuffa bilar i snön...så det var bra med hjälp. Vi kom oss lyckligt hem därifrån ...men en bit ifrån hade några bilar kört fast OCH krockat !
Nu sitter jag tryggt inomhus och mår bra i värmen...om bara taket håller för all snö förståss . Läste just att de fått evakuera ett hus här i stan för taket håller på att falla ner. Totalt kaos i denna stad i dag alltså !!!
När ska våren komma ?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar