tisdag 30 mars 2010

Snabb uppdatering ;-)

Tiden bara rinner iväg tycker jag ....hinner inte med allt jag vill för tillfället. Kan ju bero på att jag tar det väldigt lugnt mellan varvena oxå ;-) Vattenjoggat 6 gånger under 3 veckors tid och det känns så bra. Foten läker i bra takt men är ännu inte riktigt lika rörlig som förut. Små promenader har vi börjat göra med Lady . De är riktigt passligt långa åt mej oxå som inte ännu vågar gå långa sträckor i denna snörika/hala omgivning som vi har här just nu. Motionscykeln är avdammad och jag fick mej just ett 35 minuter långt motionspass på den. Har skaffat mej zumba dvd:n som jag ska testa ordentligt när foten tillåter. Har börjat med grundstegen. Efter 24 min pass med några rätt så enkla övningar så hade jag träningsvärk i 2 dar efteråt ;-) Mera träning bara....... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar