måndag 26 april 2010

Äntligen har jag fått min nya fina cykel :-)


Så glad över min nya cykel som jag fick idag. Min vita Lady går som om man skulle flyga fram där man cyklar :-) Lätt att cykla . FOTBROMS !!! Lampor som lyser både fram och bak bara man trampar lite :-) Cykelkorg så "tanter" som jag kan ha väskan bekvämt framför sig när man cyklar.....och det bästa av allt man sitter bekvämt och rak i ryggen :-) Inget ont om min gamla cykel men den har onödigt många växlar vilket gör att kättingen hoppar ur i tid o otid.Måste vrida handlederna för att kunna bromsa och sen fick jag luta mej framåt så jag fick ont i ryggen. Ingen cykelkorg eller inbyggda lampor har den heller.....men visst har den oxå varit bra . Cyklar man mycket så behöver man en ordentlig cykel tycker jag....fast det finns dom som inte håller med mej ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar