fredag 16 april 2010

Ett år äldre ... och semester :-)


Började semestern med att fira min födelsedag . Inget stort kalas efter att man haft nattvak men med de närmaste . Dottern har hjälp mej att ställa till kalaset och det är hon som hade bakat kakan som blev jättegod :-) Många fina presenter fick jag och är då glad och nöjd. Blommor och gott att dricka , en ny cykel, 90 min massage och nya fina länkkiskor ,ett ljus med underlägg + pengar att fynda nåt för fick jag. Tack mina kära ...jag känner mej så uppvaktad och glad :-)
Idag har jag , dottern och Lady tillbringat största delen av dagen ute på gården. Underbart väder med solen som lyst från blå himmel. Häcken klippte vi och räfsade sen undan lite vartefter. Nu ska jag ta lugn fredagskväll och slappa i soffan. Imorgon är en ny dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar