måndag 17 september 2012

Buzzadorkampanj - Air Wick doftstickor

Jag har blivit utvald att buzza för Buzzadors kampanj  för Air Wicks doftstickor. 
Jag fick hem paketet för ett par dagar sedan och har nu bekantat mej lite med stickorna :-)
 Om du inte vet vad en buzzador är så kan du läsa om det HÄR
I paketet fanns 12 förpackningar med doftstickor. 11 förpackningar med doften "Cool Linen & White Lilac" och 1 med doften "Midnight Blackberry & Vanilla Silk".Jag får behålla en av varje doft och resten buzzar jag till dem som är intresserade :-)
Cool Linen & White Lilac har jag satt i vårt badrum.Det doftar fräscht och doften passar bra att ha i badrummet tycker jag.Den andra har jag inte hunnit testa ännu. Den kanske hamnar i sovrummet....eller så i andra badrummet?  Intressant att se om de håller doften i 4 veckor som utlovas :-)
Kontakta mej om du är intresserad av att själv få prova på doftstickorna.


Cool Linen & White Lilac står på lavoarkanten i badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar