söndag 30 september 2012

Det har varit en underbar helg :-)

Jag har varit ledig i helgen och i lördags hade vi ha hela familjen samlad här :-) Finns inget bättre än att ha sina nära och kära runtomkring sig . Vi har ätit gott , badat bastu och sett på film. Idag hade jag Elisabeth här som förevisade Party Lite produkter för mej och några till. Så mycket olika fina ljus och dofter det finns.Beslutsångest får man ...eller åtminstone jag som hittade flera saker som jag ville ha ;-)

Jag hade lagat Enchiladas för första gången som jag bjöd familjen på.Jag tyckte att det var jättegott...det påstod dom andra oxå att det var ;-)

Familjen :-)

Min portion. Sara hade lagat salladen som passade så bra att äta till Enchiladas. Jättegott !
Idag var det då Party Lite med Elisabeth :-)
Lady var så rolig då hon absolut också skulle vara med och dofta på alla ljus och dofter. Noga kollade hon vad Elisabeth hade med sig i väskorna och hon satt med under hela förevisningen. :-)
En riktigt rolig och glädjefylld helg har det varit  :-)  Nu blir det soffamys med maken och Lady resten av kvällen,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar