lördag 15 december 2012

Julfest och brudklänningsprovning

Igår hade vi jobbjulfest. Vi hade bokat bord vid  Kantarellis till klockan 18.00. Jag åt kolgrillade grisnoisetter , vitlökssmör och kantarellstuvning med potatiskroketter 


Min portion......vad tycker ni ?
Konstigt nog så blev jag mätt och visst var det gott ....men jag äter faktiskt godare mat hemma ;-)
Efter maten dansade vi bort alla kalorier vi satt i oss vid Waild. En riktigt trevlig kväll var det :-)

Idag var det tidig väckning för jag skulle med och se på brudklänningar åt dottern . Vilken lycka att få vara med om ett sådant tillfälle. Så stolt och rörd av att få se min dotter i brudklänning. Längtar till sommaren.......

2 kommentarer:

  1. Ser lite annorlunda ut ;) hade de int nå tallrikar:-)
    m

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var typ nå stenfat eller nåt.....det lilla kött som fanns gömmer sig under såsen.

      Radera