tisdag 7 maj 2013

7 veckor med Dukan dieten.

Det har varit en bra  "diet vecka" för oss båda .Vi har varierat maten  mer än tidigare .Vi lär oss mera hela tiden hur man kan tillreda olika rätter med de ingredienser som vi får äta.
 Firat 1 maj med god mat (tillåten sådan) och dryck (inte tillåten sådan ) ;-) Vi har också varit och fått smakprov på bröllopstårtan som skall ätas vid bröllopet i juli , så liiite fuskande har det blivit också denna vecka.
Resultatet av 7 veckors Dukan diet är  -6,4 kg för min del ,så denna vecka har jag tappat ett helt kilo och väger nu exakt 60,0 kg .Jag är så nöjd !
Maken har gått ner 1,7 kg denna vecka. Hans saldo är nu 14 kg minus ...inte så illa det heller ;-)
Jag är så glad och nöjd över att vi har orkat med detta så här långt för nu har jag hittat min "brudens mor klänning" och den passade perfekt :-) Borde nu börja träna lite mera också för att få nån "form" på kroppen.

1 kommentar:

  1. Wow, de e int bara nå lite ni ha gått ner... :) Duktiga ni e som orkar :)

    SvaraRadera