måndag 18 november 2013

Julstjärnan lyser !

Idag kunde jag inte låta bli längre utan köpte en röd julstjärna till inglasade terassen :-) Funderade länge om jag skulle ta en vit eller röd men tillslut blev det den röda och jag är så nöjd . Anders hängde upp den direkt vi kom hem och nu lyser den så fint både inne hos oss och ut över Infjärden. Snart blir det att börja byta till julgardiner och få till lite julbelysning inomhus också :-)

Stjärnan sedd inifrån vardagsrummet och utifrån gården.

Terassen.

4 kommentarer:

  1. Va fint det blev! Passade ju superbra me den röda... du hade rätt ;)

    SvaraRadera
  2. De är skojigt att se att andra också plockar fram ljus i alla de former, tur att det inte bara är jag som vill få lite extra ljus i vardagen.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Joo, blev nog fint ...behövs nog ljus nu då det är så mörkt å "kokkot"

    m

    SvaraRadera