onsdag 27 november 2013

Shopping dag

Idag har jag varit och shoppat hela dagen i Tuuri tillsammans med Ela och Catha. Fick handlat det som jag var ute efter och lite till :-) Det var inte så fruktansvärt mycket folk där som det brukar kunna vara ibland och det var skönt. Ingen kö alls vid kassorna. De hade ändrat om en del inne i butiken , bl.a så fanns alla julsaker nu längs den bortre sidan av huset. De hade också en automat mitt i butiken där man kunde köpa kaffe/te/kakao + bullar och sen sätta sig ner vid ett bord och ta en liten paus från shoppandet.Det har varit en riktigt bra dag och visst är det skönt att komma sig bort hemifrån en stund ibland.Nu har jag energi att fortsätta med julpysslandet här hemma :-)


2 kommentarer:

  1. Julavdelningen ser fin ut. Har aldrig själv varit i Tuuri men hört och sett sett programmen därifrån.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Fina foton på vackra modeller ;) ser trevligt ut :)
    m

    SvaraRadera