lördag 4 oktober 2014

Mysigt med hösten !



Igår hade jag ledigt från jobbet och fortsatte med mitt projekt att städa huset . Hösten har den påverkan på mej att jag vill "boa" in mej och göra det mysigt. Jag letade reda på utelyktorna och tände dem när det blev mörkt ute igårkväll. På inglasade terassen tände jag ljus i mina färgade ljuslyktor som spred ett sånt fint ljussken som syntes både inne och ute. Mina reflektorljusstakar från Party Lite fick pryda matbordet i vardagsrummet. Jag älskar ljus och tänder gärna massor av dem men då jag går och lägger mej så måste jag alltid gå en runda och dubbelkolla att alla ljus är släckta både inne och ute. Jag har bekanta som lämnat lyktor att brinna ute och vaknat till att det brunnit på terassen.....och det vill jag inte uppleva själv.

2 kommentarer:

  1. Hösten har sin charm för att då får man plocka fram ljus och lyktor och så blir det så mysigt.
    Och nog är det skönt att sitta inne när det blåser och regnar, då kommer alla mjukisfiltar i användning.
    Nog är det bra med våra fyra årstider.
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera