torsdag 4 juni 2015

Ledig dag !

Idag hade jag och svägerskan tänkt ta en tripp till Umeå som inte blev av pga blåsten. Ingen av oss ville guppa på vågorna i flera timmars tid så vi planerade om dagen. Vi började med att äta lunch på Laanna.

Sen blev det en sväng till olika blomförsäljare och inhandla sommarblommor. Här är mina blommor och väntar på att bli planterade i krukor men det får bli  morgondagens göromål.

På kvällen var vi och kollade in marknaden på Brändö torg som i år var lite av en besvikelse.Litet utbud av allting mot vad det brukar vara.När jag kom hem fick jag njuta av  dessa ljuvliga liljekonvaljer som mamma har plockat och hämtat åt mej.  De är så fina och doftar underbart :-)

1 kommentar:

  1. Ja man börjar få tillräckligt av all blåst eller storm kan man nog säga.
    Fina blommor man skulle kunna säga att de liknar mina blomkassar som jag släpade hem i går.
    Ha en bra weekend!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera