lördag 6 juni 2015

Min nya leksak !

Nu har jag köpt en gräsklippare som jag själv kan klippa vår lilla gräsplätt med hemma. Husbolagets gräsklippare är "självgående" och jättesvårt för mej att använda då jag har rabatter och planteringar lite här och där som är i vägen då man ska klippa gräset. Maken hinner inte alltid med att klippa gräset så ofta som jag vill ha det klippt så denna lilla eldrivna maskin var perfekt att köpa. Den är bara 32 cm bred så man slipper lätt att gå mellan buskarna med den. Jag trodde att det skulle vara besvärligt med elkabeln som man ju måste se upp med då man klipper men det gick riktigt bra. Jag är jättenöjd och hoppas nu på en fin gräsmatta i sommar :-)


Den har gräsuppsamlare som man kan lägga till men det gick bra att klippa utan också.

1 kommentar:

  1. De är bra med egna verktyg och maskiner, då får man arbetet skött när man själv vill.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera